facebook
Kochani!
Ostatnie wydarzenia sprawiły, że musieliśmy na chwilę zrezygnować ze spotkań towarzyskich. Stęsknieni za normalnym życiem i spędzaniem czasu w miejscach, które lubimy, mamy przyjemność zaprosić Was na wyjątkowe wydarzenie. Już od 11 lipca w industrialnej sali zabytkowego Centrum Koneser będzie miała miejsce wystawa pt. „Laboratorium Rzeźby”.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Galeria Sztuki ToTuart, która zaprezentuje prace polskich artystów m.in. Oskar Zieta i Adama Bakalarza.
? Nasza agencja odpowiada za komunikację wystawy!
Galeria Totuart zaprezentuje ponad 150 prac polskich artystów takich jak:
↗️Adam Bakalarz,
↗️Bartosz Banasik,
↗️Zbigniew Blajerski,
↗️Mikołaj Ciszewski,
↗️Mariusz Dydo,
↗️Dominiki Donde,
↗️Marika Nowak,
↗️Kinga Nowak,
↗️MEDRALA,
↗️Martha Mulawa,
↗️Jan Musiałowski,
↗️Krzysztof Renes,
↗️Marek Sułek,
↗️Artur Szołdra,
↗️Anna Wysocka,
↗️VOZNY,
↗️Oskar Zięta
Zwiedzający nie muszą się martwić o swój komfort i bezpieczeństwo. Ogromna przestrzeń w Centrum Praskie Koneser (1400 m2, 3,8 m wys.) pozwoli na zachowanie wszelkich reżimów związanych z pandemią.
Patroni medialni: miesięcznik Architektura Murator, Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, Exspace.pl, Foorni - Wnętrza Publiczne, OKK design, Polisz Design, designteka.pl, Świat Rezydencji, Archimania, Example.pl, Czas na Wnętrze, Weranda, Rynek i Sztuka ?
termin: 11 lipca - 11 sierpnia 2020r., wtorek - niedziela
godziny otwarcia: 12.00 - 20.00
miejsce: Centrum Koneser, sala Laboratorium, Plac Konesera 8,
03-736 Warszawa
Ostatnie wydarzenia sprawiły, że musieliśmy na chwilę zrezygnować ze spotkań towarzyskich. Stęsknieni za normalnym życiem i spędzaniem czasu w miejscach, które lubimy, mamy przyjemność zaprosić Was na wyjątkowe wydarzenie. Już od 11 lipca w industrialnej sali zabytkowego Centrum Koneser będzie miała miejsce wystawa pt. „Laboratorium Rzeźby”.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Galeria Sztuki ToTuart, która zaprezentuje prace polskich artystów m.in. Oskar Zieta i Adama Bakalarza.
? Nasza agencja odpowiada za komunikację wystawy!
Galeria Totuart zaprezentuje ponad 150 prac polskich artystów takich jak:
↗️Adam Bakalarz,
↗️Bartosz Banasik,
↗️Zbigniew Blajerski,
↗️Mikołaj Ciszewski,
↗️Mariusz Dydo,
↗️Dominiki Donde,
↗️Marika Nowak,
↗️Kinga Nowak,
↗️MEDRALA,
↗️Martha Mulawa,
↗️Jan Musiałowski,
↗️Krzysztof Renes,
↗️Marek Sułek,
↗️Artur Szołdra,
↗️Anna Wysocka,
↗️VOZNY,
↗️Oskar Zięta
Zwiedzający nie muszą się martwić o swój komfort i bezpieczeństwo. Ogromna przestrzeń w Centrum Praskie Koneser (1400 m2, 3,8 m wys.) pozwoli na zachowanie wszelkich reżimów związanych z pandemią.
Patroni medialni: miesięcznik Architektura Murator, Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, Exspace.pl, Foorni - Wnętrza Publiczne, OKK design, Polisz Design, designteka.pl, Świat Rezydencji, Archimania, Example.pl, Czas na Wnętrze, Weranda, Rynek i Sztuka ?
termin: 11 lipca - 11 sierpnia 2020r., wtorek - niedziela
godziny otwarcia: 12.00 - 20.00
miejsce: Centrum Koneser, sala Laboratorium, Plac Konesera 8,
03-736 Warszawa
2020-07-03, 14:20
facebook
#zosia #okkpr
?Dziś do naszego zespołu dołączyła Zofia Malicka!
?Zofia z branżą wnętrzarską jest związana od 2008 roku. Zajmowała stanowiska redaktorskie m.in. w magazynach M jak mieszkanie oraz Czas na Wnętrze, a także pracowała w agencji Profundo PR, gdzie reprezentowała m.in. Domotekę czy Interprint.
✍️Swojemu zamiłowaniu do designu i pięknych wnętrz dała upust w postaci licznych publikacji i wywiadów.
?W naszej agencji będzie reprezentować m.in. Nizio Home, Kulczyński Architekt Sp. z o.o. i Forbo Flooring Systems (zajmie się koordynacją konkursu #LINOLEUMODNOWA).
Witamy w OKK!❤️
?Dziś do naszego zespołu dołączyła Zofia Malicka!
?Zofia z branżą wnętrzarską jest związana od 2008 roku. Zajmowała stanowiska redaktorskie m.in. w magazynach M jak mieszkanie oraz Czas na Wnętrze, a także pracowała w agencji Profundo PR, gdzie reprezentowała m.in. Domotekę czy Interprint.
✍️Swojemu zamiłowaniu do designu i pięknych wnętrz dała upust w postaci licznych publikacji i wywiadów.
?W naszej agencji będzie reprezentować m.in. Nizio Home, Kulczyński Architekt Sp. z o.o. i Forbo Flooring Systems (zajmie się koordynacją konkursu #LINOLEUMODNOWA).
Witamy w OKK!❤️
2020-07-01, 15:25
facebook
#okkpr #geberitone
?Chyba nigdy higiena nie była tak ważna, jak w ostatnim czasie. Nasz Klient, Geberit ma jednak propozycję dla wszystkich, którzy czystość stawiają na pierwszym miejscu.
?Toaleta #GeberitOne rozwiąże problem zakamarków, które trudno doczyścić, ma też wiele innych zalet, które cenią architekci.
-Naszym ostatnim odkryciem jest nowa kolekcja Geberit ONE, łącząca w sobie funkcjonalność i nowoczesny, lekki design. Wyważone proporcje i ergonomiczny kształt sprawiają, że zestaw toaleta + bidet może odnaleźć się w różnych stylistykach wnętrz. W tej nowości Geberit najbardziej zaskoczyła nas zaawansowana technologia montażu miski, która dzięki specjalnym prowadnicom umożliwia regulowanie wysokości zawieszenia toalety, bez konieczności otwierania systemu podtynkowego. Sprawdzi się to zarówno przy użytkowaniu przez dzieci, jak i osoby starsze. Jako firma projektowa, która bardzo często zajmuje się kreowaniem łazienek, możemy polecić z pełną odpowiedzialnością nową kolekcję Geberit ONE, wszystkim tym, którzy stoją przed trudnym doborem wyposażenia do swoich wnętrz – przyznaje Tomasz Słomka z pracowni TOKA + HOME projektujemy wnętrza.
?Chyba nigdy higiena nie była tak ważna, jak w ostatnim czasie. Nasz Klient, Geberit ma jednak propozycję dla wszystkich, którzy czystość stawiają na pierwszym miejscu.
?Toaleta #GeberitOne rozwiąże problem zakamarków, które trudno doczyścić, ma też wiele innych zalet, które cenią architekci.
-Naszym ostatnim odkryciem jest nowa kolekcja Geberit ONE, łącząca w sobie funkcjonalność i nowoczesny, lekki design. Wyważone proporcje i ergonomiczny kształt sprawiają, że zestaw toaleta + bidet może odnaleźć się w różnych stylistykach wnętrz. W tej nowości Geberit najbardziej zaskoczyła nas zaawansowana technologia montażu miski, która dzięki specjalnym prowadnicom umożliwia regulowanie wysokości zawieszenia toalety, bez konieczności otwierania systemu podtynkowego. Sprawdzi się to zarówno przy użytkowaniu przez dzieci, jak i osoby starsze. Jako firma projektowa, która bardzo często zajmuje się kreowaniem łazienek, możemy polecić z pełną odpowiedzialnością nową kolekcję Geberit ONE, wszystkim tym, którzy stoją przed trudnym doborem wyposażenia do swoich wnętrz – przyznaje Tomasz Słomka z pracowni TOKA + HOME projektujemy wnętrza.
2020-06-30, 16:24
facebook
#wspieramymedia #vers24
?Wspieramy media i rozsyłamy nasz kwestionariusz, zaglądamy za kulisy, staramy się pomóc w tej trudnej dla wszystkich sytuacji. Dziś czas na Redakcję VERS-24.
❓Jak Wasza redakcja funkcjonuje w dobie koronawirusa?
Nasza praca właściwie nie uległa zmianie. Od samego początku Vers - 24 funkcjonuje jako magazyn internetowy, dlatego najczęściej pracujemy zdalnie i nasza praca koncentruje się głównie na researchu, przygotowywaniu tekstów, obserwacji, analizie rynku czy pojawiających się na nim nowości.
❓W jaki sposób media będą funkcjonowały po pandemii?
Jesteśmy przekonane (a widzimy to także po swoich publikacjach), że zdecydowanie zmianie uległy tematy, o których piszemy. I tak coraz częściej staramy skupiać się na zrównoważonej modzie, akcjach wspierających środowiska, traktujemy modę znacznie bardziej rozważnie i długofalowo - nie jako produkt jednego sezonu, stąd można było u nas przeczytać np. projekcie Zalando w ramach zrównoważonego rozwoju, poświęconej recyklingowi kolekcji H&M czy akcjach polskich marek wspierających polską służbę zdrowia. Tak naprawdę, większość z publikacji skupiała się na zwiększaniu świadomości naszych czytelników, nie tylko w kwestii mody, ale także społecznie.
❓Jakie widzisz zagrożenia, a jakie szanse związane z obecną sytuacją?
Jeśli chodzi o szanse, z pewnością pandemia przyczyniła się do tego, że wszyscy musieliśmy na chwilę się zatrzymać, a część naszego życia (chcąc nie chcąc) „przeniosła się” do Internetowego świata, w którym na nowo uczymy się funkcjonować. Rozwinęło się wiele platform, m.in. dzięki ofercie sieci Empik można było skorzystać z oferty setek audiobooków czy książek, mogliśmy zwiedzać wirtualnie największe muzea na świecie i to bez wychodzenia z domu. Z pewnością część polskich, ale i zagranicznych marek będzie teraz znacznie bardziej stawiać na jakość i ponadczasowość, zamiast sezonowość. Z pewnością wzrosła także nasza świadomość dotycząca środowiska i znacznie bardziej nauczyliśmy się doceniać drobne rzeczy, takie jak poranne espresso wypite nieśpiesznie w ulubionej kawiarni. Tak naprawdę, ciężko jest przewidzieć, co zdarzy się w przyszłości i w jaki sposób pandemia wpłynie na branżę mediów. To jest chyba jedno z tych zagrożeń, jakie dostrzegamy - niepewność. To także czas dokonywania wyborów i podejmowania decydujących zmian. A co przyniesie przyszłość? Zobaczymy.
❓Czego najbardziej brakuje/brakowało Wam podczas pandemii? Za czym tęsknicie?
Podczas pandemii najbardziej brakowało nam naszych redakcyjnych spotkań, dyskusji nad tematami, tworzenia interesującego kontentu na nasze media społecznościowe. Na żywo, przy dobrej kawie zdecydowanie pojawia się więcej ciekawszych pomysłów, tworzy się coś na zasadzie „burzy mózgów”. To z pewnością rzecz, za którą tęskniliśmy najbardziej!
❓Co nasza agencja i branża może dla Was zrobić?
Duże zasięgi mają dużą moc, dlatego największą pomocą wydaje nam się udostępnianie naszych treści w sieci oraz zachęcanie do zapoznania się z nimi przez czytelników. Zawsze cieszy nas, kiedy nasze teksty trafiają do jak największego grona odbiorców, bo bez nich nie byłoby Vers-24 - wszystko co tworzymy, tworzymy dla ludzi.◾️
?Wspieramy media i rozsyłamy nasz kwestionariusz, zaglądamy za kulisy, staramy się pomóc w tej trudnej dla wszystkich sytuacji. Dziś czas na Redakcję VERS-24.
❓Jak Wasza redakcja funkcjonuje w dobie koronawirusa?
Nasza praca właściwie nie uległa zmianie. Od samego początku Vers - 24 funkcjonuje jako magazyn internetowy, dlatego najczęściej pracujemy zdalnie i nasza praca koncentruje się głównie na researchu, przygotowywaniu tekstów, obserwacji, analizie rynku czy pojawiających się na nim nowości.
❓W jaki sposób media będą funkcjonowały po pandemii?
Jesteśmy przekonane (a widzimy to także po swoich publikacjach), że zdecydowanie zmianie uległy tematy, o których piszemy. I tak coraz częściej staramy skupiać się na zrównoważonej modzie, akcjach wspierających środowiska, traktujemy modę znacznie bardziej rozważnie i długofalowo - nie jako produkt jednego sezonu, stąd można było u nas przeczytać np. projekcie Zalando w ramach zrównoważonego rozwoju, poświęconej recyklingowi kolekcji H&M czy akcjach polskich marek wspierających polską służbę zdrowia. Tak naprawdę, większość z publikacji skupiała się na zwiększaniu świadomości naszych czytelników, nie tylko w kwestii mody, ale także społecznie.
❓Jakie widzisz zagrożenia, a jakie szanse związane z obecną sytuacją?
Jeśli chodzi o szanse, z pewnością pandemia przyczyniła się do tego, że wszyscy musieliśmy na chwilę się zatrzymać, a część naszego życia (chcąc nie chcąc) „przeniosła się” do Internetowego świata, w którym na nowo uczymy się funkcjonować. Rozwinęło się wiele platform, m.in. dzięki ofercie sieci Empik można było skorzystać z oferty setek audiobooków czy książek, mogliśmy zwiedzać wirtualnie największe muzea na świecie i to bez wychodzenia z domu. Z pewnością część polskich, ale i zagranicznych marek będzie teraz znacznie bardziej stawiać na jakość i ponadczasowość, zamiast sezonowość. Z pewnością wzrosła także nasza świadomość dotycząca środowiska i znacznie bardziej nauczyliśmy się doceniać drobne rzeczy, takie jak poranne espresso wypite nieśpiesznie w ulubionej kawiarni. Tak naprawdę, ciężko jest przewidzieć, co zdarzy się w przyszłości i w jaki sposób pandemia wpłynie na branżę mediów. To jest chyba jedno z tych zagrożeń, jakie dostrzegamy - niepewność. To także czas dokonywania wyborów i podejmowania decydujących zmian. A co przyniesie przyszłość? Zobaczymy.
❓Czego najbardziej brakuje/brakowało Wam podczas pandemii? Za czym tęsknicie?
Podczas pandemii najbardziej brakowało nam naszych redakcyjnych spotkań, dyskusji nad tematami, tworzenia interesującego kontentu na nasze media społecznościowe. Na żywo, przy dobrej kawie zdecydowanie pojawia się więcej ciekawszych pomysłów, tworzy się coś na zasadzie „burzy mózgów”. To z pewnością rzecz, za którą tęskniliśmy najbardziej!
❓Co nasza agencja i branża może dla Was zrobić?
Duże zasięgi mają dużą moc, dlatego największą pomocą wydaje nam się udostępnianie naszych treści w sieci oraz zachęcanie do zapoznania się z nimi przez czytelników. Zawsze cieszy nas, kiedy nasze teksty trafiają do jak największego grona odbiorców, bo bez nich nie byłoby Vers-24 - wszystko co tworzymy, tworzymy dla ludzi.◾️
2020-06-25, 12:25
facebook
#wspieeramymedia #designalive
?Nasze rozmowy z Redakcjami wciąż trwają. Pytamy o to, jak udało im się przetrwać pandemię, poznajemy kulisy codziennej pracy... Dziś swoimi refleksjami podzielił się z nami Wojtek Trzcionka, managing director DesignAlive.
?"Pandemia zaskoczyła skalą, gdy z maszyn drukarskich schodził wiosenny numer magazynu „Design Alive”. Tak jak wszyscy, mierzyliśmy się z niewiadomym. Pamiętając kryzys gospodarczy z przełomu 2008/2009 roku, wiedzieliśmy, że musimy zacząć szybko reagować. Wtedy jednak mogliśmy decydować o sobie - tym razem nas tego pozbawiono, zamykając saloniki prasowe, a nas w domach.
?Musieliśmy wszystko przestawić na nowy tor, a tym jedynym wtedy funkcjonującym był internet. Nasz portal działa z powodzeniem od początku działalności „Design Alive”, dłużej niż magazyn, więc tak naprawdę jedyne co należało zrobić, to go wzmocnić. I tak też uczyniliśmy.
✒️Zaczęliśmy publikować jeszcze więcej ciekawych treści - nie tylko artykuły o wnętrzach, architekturze i designie. Przepytywaliśmy branżę jak mierzy się z pandemią, codziennie robiliśmy nowe wywiady i zamieszaliśmy je na www.designalive.pl. Wzmocniliśmy też dział opinii, w którym pojawiły się nazwiska największych polskich intelektualistów.
?W ten sposób w kwietniu osiągnęliśmy rekordowy wynik: nasz portal odwiedziło ponad 100 tys. unikalnych użytkowników, a branża dziękowała, że pomogliśmy się jej odnaleźć w tym nowym, trudnym czasie. W końcu miała ogląd tego, co się w niej dzieje, jak ma się konkurencja, jak radzą sobie przyjaciele i kooperanci. Dziś patrzymy na to z dystansu, ale nadal z niepokojem, pamiętając że pandemia nie wygasła".◾️
?Nasze rozmowy z Redakcjami wciąż trwają. Pytamy o to, jak udało im się przetrwać pandemię, poznajemy kulisy codziennej pracy... Dziś swoimi refleksjami podzielił się z nami Wojtek Trzcionka, managing director DesignAlive.
?"Pandemia zaskoczyła skalą, gdy z maszyn drukarskich schodził wiosenny numer magazynu „Design Alive”. Tak jak wszyscy, mierzyliśmy się z niewiadomym. Pamiętając kryzys gospodarczy z przełomu 2008/2009 roku, wiedzieliśmy, że musimy zacząć szybko reagować. Wtedy jednak mogliśmy decydować o sobie - tym razem nas tego pozbawiono, zamykając saloniki prasowe, a nas w domach.
?Musieliśmy wszystko przestawić na nowy tor, a tym jedynym wtedy funkcjonującym był internet. Nasz portal działa z powodzeniem od początku działalności „Design Alive”, dłużej niż magazyn, więc tak naprawdę jedyne co należało zrobić, to go wzmocnić. I tak też uczyniliśmy.
✒️Zaczęliśmy publikować jeszcze więcej ciekawych treści - nie tylko artykuły o wnętrzach, architekturze i designie. Przepytywaliśmy branżę jak mierzy się z pandemią, codziennie robiliśmy nowe wywiady i zamieszaliśmy je na www.designalive.pl. Wzmocniliśmy też dział opinii, w którym pojawiły się nazwiska największych polskich intelektualistów.
?W ten sposób w kwietniu osiągnęliśmy rekordowy wynik: nasz portal odwiedziło ponad 100 tys. unikalnych użytkowników, a branża dziękowała, że pomogliśmy się jej odnaleźć w tym nowym, trudnym czasie. W końcu miała ogląd tego, co się w niej dzieje, jak ma się konkurencja, jak radzą sobie przyjaciele i kooperanci. Dziś patrzymy na to z dystansu, ale nadal z niepokojem, pamiętając że pandemia nie wygasła".◾️
2020-06-24, 09:27
facebook
#okkpr #cosentinopolska
Powierzchnie naszego Klienta, Cosentino zwykle prezentujemy w wielkim formacie. A dziś zainspirowani zupełnie nowym wydaniem materiału, przekazujemy Wam pomysł na... stolik kawowy.☕️
W mieszkaniu blogerki Kamili (@k7909 na Instagramie) prezentuje się idealnie. ?
Powierzchnie naszego Klienta, Cosentino zwykle prezentujemy w wielkim formacie. A dziś zainspirowani zupełnie nowym wydaniem materiału, przekazujemy Wam pomysł na... stolik kawowy.☕️
W mieszkaniu blogerki Kamili (@k7909 na Instagramie) prezentuje się idealnie. ?
2020-06-23, 13:52
facebook
#okk #wspieramymedia #dobrewnetrze
?Nasza akcja dedykowana mediom wciąż trwa! Dziś przedstawiamy kulisy powstawania miesięcznika Dobre Wnętrze z perspektywy redaktor naczelnej, Iwony Ławeckiej-Marczewskiej.
?“To było nowe doświadczenie, niełatwe, bo zdobyte w trudnym dla wszystkich czasie. Praca pomogła mi przetrwać izolację. Cieszyły mnie małe radości: widok z okna, roślina kiełkująca w szklance. Najdotkliwiej odczułam brak prawdziwych rozmów, których nie zastąpi żaden czat. Jak radzili sobie inni? Redaktor Magda trzeciego dnia home office’u zorientowała się wieczorem, że wciąż jest w piżamie. Potem co dzień rano zakładała spódnicę, buty na obcasie, malowała usta szminką i z torebką pod pachą szła na sofę. Do pracy. ?
?Koty Ewy, naszej dyrektor artystycznej, po zakończonym niepowodzeniem teście klawiatury spokojnie drzemały w słońcu, a jej do szczęścia brakowało... lepszego ekranu. Elę, która kuchenny stół zmieniła w biurko grafika, od makiet artykułów odrywał pies złakniony uwagi. Jej córka, znad lekcji, zerkała, co ładnego mama ma na pulpicie. Naukę w domu organizował też Konrad – pierwszoklasiście i pięciolatce, którzy rodzicowi nie dawali taryfy ulgowej: „zupka i drugie codziennie muszą być”. Trudy rekompensowały mu ulubiona kawa i redagowanie tekstów.
?Nowa w zespole Kasia, fotoedytorka, zdalnie poznawała nas i nasz workflow. Integracja na odległość się powiodła! U Ewy, sekretarz redakcji, po tygodniu z chaosu wyłoniło się nowe miejsce pracy: w kuchni, przy starym wiejskim stole z toczonymi nogami stanęło obrotowe gabinetowe krzesło. Blisko lodówki i czajnika – funkcja zwyciężyła formę! Agata, tęskniąca za redakcyjnym gwarem, biurko przestawiła pod okno i znad monitora podglądała ptasią krzątaninę: sierpówki dzióbek w dzióbek pijące wodę z oczka, sójki droczące się zalotnie. Ta wiosenna wrzawa natchnęła ją optymizmem...
?Mimo tych trudności, staramy się być jeszcze bliżej czytelników, architektów wnętrz, projektantów produktów, artystów, rzemieślników, bliżej współpracujących z nami firm polskich i działających w naszym kraju, które – tak jak my – mierzą się z obecną sytuacją. Przy kuchennych stołach, własnych biurkach, na kanapach przygotowaliśmy dwa wydania „Dobrego Wnętrza” – drukowane i cyfrowe oraz Numer Specjalny Dobrego Wnętrza Kuchnia i Łazienka.
Nasza redakcja bierze udział w projekcie „Branża pomaga”, poświęconym firmom budowlanym i wnętrzarskim idącym z pomocą służbie zdrowia i potrzebującym (https://branza-walczy-z-koronawirusem.muratorplus.pl/). Przez cały czas w mediach społecznościowych wspieramy pracownie architektoniczne, studia projektowe i producentów wyposażenia domów. Pomagamy, jak możemy, także tworząc magazyn pełen radości życia i nadziei, dobrych uczuć i pozytywnej energii, które chcemy wszystkim przekazać”.❤️
?Nasza akcja dedykowana mediom wciąż trwa! Dziś przedstawiamy kulisy powstawania miesięcznika Dobre Wnętrze z perspektywy redaktor naczelnej, Iwony Ławeckiej-Marczewskiej.
?“To było nowe doświadczenie, niełatwe, bo zdobyte w trudnym dla wszystkich czasie. Praca pomogła mi przetrwać izolację. Cieszyły mnie małe radości: widok z okna, roślina kiełkująca w szklance. Najdotkliwiej odczułam brak prawdziwych rozmów, których nie zastąpi żaden czat. Jak radzili sobie inni? Redaktor Magda trzeciego dnia home office’u zorientowała się wieczorem, że wciąż jest w piżamie. Potem co dzień rano zakładała spódnicę, buty na obcasie, malowała usta szminką i z torebką pod pachą szła na sofę. Do pracy. ?
?Koty Ewy, naszej dyrektor artystycznej, po zakończonym niepowodzeniem teście klawiatury spokojnie drzemały w słońcu, a jej do szczęścia brakowało... lepszego ekranu. Elę, która kuchenny stół zmieniła w biurko grafika, od makiet artykułów odrywał pies złakniony uwagi. Jej córka, znad lekcji, zerkała, co ładnego mama ma na pulpicie. Naukę w domu organizował też Konrad – pierwszoklasiście i pięciolatce, którzy rodzicowi nie dawali taryfy ulgowej: „zupka i drugie codziennie muszą być”. Trudy rekompensowały mu ulubiona kawa i redagowanie tekstów.
?Nowa w zespole Kasia, fotoedytorka, zdalnie poznawała nas i nasz workflow. Integracja na odległość się powiodła! U Ewy, sekretarz redakcji, po tygodniu z chaosu wyłoniło się nowe miejsce pracy: w kuchni, przy starym wiejskim stole z toczonymi nogami stanęło obrotowe gabinetowe krzesło. Blisko lodówki i czajnika – funkcja zwyciężyła formę! Agata, tęskniąca za redakcyjnym gwarem, biurko przestawiła pod okno i znad monitora podglądała ptasią krzątaninę: sierpówki dzióbek w dzióbek pijące wodę z oczka, sójki droczące się zalotnie. Ta wiosenna wrzawa natchnęła ją optymizmem...
?Mimo tych trudności, staramy się być jeszcze bliżej czytelników, architektów wnętrz, projektantów produktów, artystów, rzemieślników, bliżej współpracujących z nami firm polskich i działających w naszym kraju, które – tak jak my – mierzą się z obecną sytuacją. Przy kuchennych stołach, własnych biurkach, na kanapach przygotowaliśmy dwa wydania „Dobrego Wnętrza” – drukowane i cyfrowe oraz Numer Specjalny Dobrego Wnętrza Kuchnia i Łazienka.
Nasza redakcja bierze udział w projekcie „Branża pomaga”, poświęconym firmom budowlanym i wnętrzarskim idącym z pomocą służbie zdrowia i potrzebującym (https://branza-walczy-z-koronawirusem.muratorplus.pl/). Przez cały czas w mediach społecznościowych wspieramy pracownie architektoniczne, studia projektowe i producentów wyposażenia domów. Pomagamy, jak możemy, także tworząc magazyn pełen radości życia i nadziei, dobrych uczuć i pozytywnej energii, które chcemy wszystkim przekazać”.❤️
2020-06-22, 10:56
facebook
#okkpr #cosentino #cindycrawford
✨Modelki na zdjęciu nie trzeba przedstawiać... Cindy Crawford jest twarzą powierzchni Silestone by Cosentino naszego Klienta - Cosentino. To materiał, który nie tylko świetnie się prezentuje, ale także... Przeczytajcie sami!?
?Czy wiecie, że #silestone składa się w 94% z naturalnego kwarcu? To zapewnia mu wyjątkową twardość i niesamowitą odporność. Jest to doskonała powierzchnia na blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi i okładziny ścienne charakteryzująca się minimalnymi spoinami. Ma też nieporowatą powierzchnię, o wysokiej odporności na plamy z kawy, wina, soku cytrynowego, oliwy z oliwek, octu i innych produktów codziennego użytku...
✨Modelki na zdjęciu nie trzeba przedstawiać... Cindy Crawford jest twarzą powierzchni Silestone by Cosentino naszego Klienta - Cosentino. To materiał, który nie tylko świetnie się prezentuje, ale także... Przeczytajcie sami!?
?Czy wiecie, że #silestone składa się w 94% z naturalnego kwarcu? To zapewnia mu wyjątkową twardość i niesamowitą odporność. Jest to doskonała powierzchnia na blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi i okładziny ścienne charakteryzująca się minimalnymi spoinami. Ma też nieporowatą powierzchnię, o wysokiej odporności na plamy z kawy, wina, soku cytrynowego, oliwy z oliwek, octu i innych produktów codziennego użytku...
2020-06-19, 17:07
facebook
#okkpr #geberit #wwf
?Dziś obchodzimy Światowy Dzień Walki z Pustynnieniem i Suszą. Z tej okazji nasz Klient, marka Geberit pragnie uświadomić społeczeństwu, że problem wymaga podjęcia natychmiastowych i odpowiedzialnych decyzji, zanim będzie za późno. Powracająca susza, kurczące się zasoby wodne i zmiana klimatu to zjawiska, których skutki zaczyna odczuwać już nie tylko gospodarka i rolnicy, ale także my wszyscy.
?Naturalnie meandrujące rzeki i towarzyszące im mokradła gromadzą wodę, dzięki czemu łagodzą skutki suszy. Dlatego potrzebne są inicjatywy, mające na celu ochronę naturalnego kształtu i funkcji rzek, takie jak program „Strażnicy Rzek WWF”, stworzony i zainicjowany przez Fundację WWF Polska, do którego przystąpił Geberit. Jego celem jest ochrona najcenniejszych odcinków małych i średnich rzek w Polsce.
?♀️?♂️Do programu Strażnicy Rzek WWF może przyłączyć się każdy – wszystkie informacje na ten temat znajdują się na stronie strażnicy.wwf.pl. Strażnicy monitorują rzeki, organizują akcje sprzątania śmieci, prowadzą interwencje i działania edukacyjne. Jeśli chcesz zacząć aktywnie działać dla dobra rzek - dołącz do nas, razem możemy chronić te fascynujące ekosystemy!
?Więcej informacji: https://straznicy.wwf.pl/
?FB: Strażnicy Rzek WWF
?Dziś obchodzimy Światowy Dzień Walki z Pustynnieniem i Suszą. Z tej okazji nasz Klient, marka Geberit pragnie uświadomić społeczeństwu, że problem wymaga podjęcia natychmiastowych i odpowiedzialnych decyzji, zanim będzie za późno. Powracająca susza, kurczące się zasoby wodne i zmiana klimatu to zjawiska, których skutki zaczyna odczuwać już nie tylko gospodarka i rolnicy, ale także my wszyscy.
?Naturalnie meandrujące rzeki i towarzyszące im mokradła gromadzą wodę, dzięki czemu łagodzą skutki suszy. Dlatego potrzebne są inicjatywy, mające na celu ochronę naturalnego kształtu i funkcji rzek, takie jak program „Strażnicy Rzek WWF”, stworzony i zainicjowany przez Fundację WWF Polska, do którego przystąpił Geberit. Jego celem jest ochrona najcenniejszych odcinków małych i średnich rzek w Polsce.
?♀️?♂️Do programu Strażnicy Rzek WWF może przyłączyć się każdy – wszystkie informacje na ten temat znajdują się na stronie strażnicy.wwf.pl. Strażnicy monitorują rzeki, organizują akcje sprzątania śmieci, prowadzą interwencje i działania edukacyjne. Jeśli chcesz zacząć aktywnie działać dla dobra rzek - dołącz do nas, razem możemy chronić te fascynujące ekosystemy!
?Więcej informacji: https://straznicy.wwf.pl/
?FB: Strażnicy Rzek WWF
2020-06-17, 09:56
facebook
W czerwcu 2020 roku do grona klientów OKK! PR dołączyła firma Nizio Home, polski producent mebli z litego drewna. Warszawskiej agencji powierzono m.in. prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami, a także kreowanie wizerunku marki, PR produktowy, strategię i doradztwo komunikacyjne. Będzie też odpowiedzialna za media relations.
Z ramienia agencji działania dla NIZIO koorydynuje właścicielka OKK! PR, Olga Kisiel-Konopka. Za media relations odpowiada Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk, Account Executive, a za współpracę z influencerami Magdalena Kobza, Account Executive.
Agencję wybrano na podstawie rekomendacji.
Więcej na Wirtualnemedia.pl ?
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/okk-pr-dla-nizio
Z ramienia agencji działania dla NIZIO koorydynuje właścicielka OKK! PR, Olga Kisiel-Konopka. Za media relations odpowiada Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk, Account Executive, a za współpracę z influencerami Magdalena Kobza, Account Executive.
Agencję wybrano na podstawie rekomendacji.
Więcej na Wirtualnemedia.pl ?
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/okk-pr-dla-nizio
2020-06-16, 23:21
facebook
#czasnawnetrze #okk
Są oryginalni, niepowtarzalni, a ich projekty awangardowe i kreatywne. Oto lista najlepszych projektantów w Polsce według Czas na Wnętrze.?
W rankingu znaleźli się również nasi Klienci: Anna Koszela. Architekt wnętrz oraz Adam Budzyński (decoroom). Obserwujemy ich pracę na co dzień i wiemy doskonale, że w pełni zasłużyli na to wyróżnienie.
Gratulujemy!???
https://czasnawnetrze.pl/design/51684-ambasadorzy-dobrego-designu-najlepsi-polscy-architekci?fbclid=IwAR1IYy4LdONXjgwLnyee5zSppEt0W1AVhrou_1S7WRPZ2WLapCCSazH_3CY
Są oryginalni, niepowtarzalni, a ich projekty awangardowe i kreatywne. Oto lista najlepszych projektantów w Polsce według Czas na Wnętrze.?
W rankingu znaleźli się również nasi Klienci: Anna Koszela. Architekt wnętrz oraz Adam Budzyński (decoroom). Obserwujemy ich pracę na co dzień i wiemy doskonale, że w pełni zasłużyli na to wyróżnienie.
Gratulujemy!???
https://czasnawnetrze.pl/design/51684-ambasadorzy-dobrego-designu-najlepsi-polscy-architekci?fbclid=IwAR1IYy4LdONXjgwLnyee5zSppEt0W1AVhrou_1S7WRPZ2WLapCCSazH_3CY
2020-06-10, 10:38
facebook
#wspieramymedia #czasnawnetrze
?Kontynuujemy naszą akcję #wspieramymedia i poznajemy kulisy pracy Redakcji w czasie pandemii, problemy, z którymi się mierzą oraz "supermoce", które pozwoliły im przetrwać trudny czas i regularnie docierać do czytelników. Dziś przedstawiamy punkt widzenia Anny Grużewskiej, redaktor naczelnej miesięcznika Czas na Wnętrze.
?"W połowie marca nasz świat się zatrzymał. Trzeba było odwołać i odłożyć wiele zaplanowanych wydarzeń. Na chwilę przed pandemią wpisywałam do kalendarza kolejne sprawy. Ostatnie miały mieć miejsce pod koniec maja. Dziś, gdy zaczyna się czerwiec, wiemy, że nic się nie odbyło. Ani targi w Mediolanie, ani Łódź Design Festival (miejmy nadzieję, że jesienią uda się go zorganizować), ani dziesiątki konferencji i spotkań.
✍️Świat zwolnił, a jednak nie przestał się kręcić. Dlatego postanowiliśmy robić to, co umiemy najlepiej, czyli wydawać magazyn Czas na Wnętrze. Naszym celem, było by ukazywał się on zgodnie z założonym wcześniej harmonogramem, tak aby i nam i naszym czytelnikom dawać poczucie bezpieczeństwa i stałości.
Oczywiście nie było to łatwe. Dziennikarstwo to wbrew pozorom nie jest praca dla solistów, tu rządzi team spirit ze wszelkimi jego konsekwencjami. Teraz byliśmy sami w domach, każdy podłączony do swojego urządzenia. Brakowało nam wymiany myśli, emocji, wspólnego spędzania czasu. Brakowało nam siebie!
?Dlatego intuicyjnie staliśmy się, nie tylko zespołem, ale także grupą wsparcia. Każdy sukces zyskiwał grupowy aplauz, porażka natomiast spotykała się z błyskawiczną terapią. Dzięki temu udało nam się przetrwać najtrudniejsze dni i działać coraz lepiej i sprawniej nie tylko pod względem merytorycznym, ale także emocjonalnym. Okazało się, że zespół, który tworzymy, a który składa się z najróżniejszych i niełatwych jednak osobowości, jest zespołem kompletnym, sprawnym, umiejącym działać pod presją! Udowodniliśmy, że umiemy sobie radzić, a stres nie wywołuje w nas agresji. Świadomość, że pracuję z ludźmi, którym tak bardzo zależy na swojej pracy, są profesjonalistami bez względu na okoliczności i jeszcze kochają to, co robią, jest niezwykle motywująca! To także jeden z niewątpliwych pozytywów pandemii.
?Dziś wszyscy wyglądamy w przyszłość. Nie wiemy, co ona przyniesie, ale wiemy, co jest dla nas ważne – nasze relacje i nasze domy. To właśnie te drugie stały się schronieniem w trudnych czasach. Wciąż będziemy chcieli je urządzać i udoskonalać, dlatego magazyny wnętrzarskie wciąż mają i będą miały rację bytu!
Dlatego tak ważne jest by informować, o wartościach jakie niesie prasa. Wytrwale i odpowiedzialnie informujemy Czytelników, jak mieszkać lepiej i piękniej. Inspirujemy. Edukujemy z zakresie designu. Wierzymy bowiem, że dobre życie, to piękne życie. A że czasem niełatwe? Wydarzenia ostatnich tygodni udowadniają, że wszystkie przeszkody można przetrwać. Razem!". ❤️
Fot. Lidia Skuza Photography
?Kontynuujemy naszą akcję #wspieramymedia i poznajemy kulisy pracy Redakcji w czasie pandemii, problemy, z którymi się mierzą oraz "supermoce", które pozwoliły im przetrwać trudny czas i regularnie docierać do czytelników. Dziś przedstawiamy punkt widzenia Anny Grużewskiej, redaktor naczelnej miesięcznika Czas na Wnętrze.
?"W połowie marca nasz świat się zatrzymał. Trzeba było odwołać i odłożyć wiele zaplanowanych wydarzeń. Na chwilę przed pandemią wpisywałam do kalendarza kolejne sprawy. Ostatnie miały mieć miejsce pod koniec maja. Dziś, gdy zaczyna się czerwiec, wiemy, że nic się nie odbyło. Ani targi w Mediolanie, ani Łódź Design Festival (miejmy nadzieję, że jesienią uda się go zorganizować), ani dziesiątki konferencji i spotkań.
✍️Świat zwolnił, a jednak nie przestał się kręcić. Dlatego postanowiliśmy robić to, co umiemy najlepiej, czyli wydawać magazyn Czas na Wnętrze. Naszym celem, było by ukazywał się on zgodnie z założonym wcześniej harmonogramem, tak aby i nam i naszym czytelnikom dawać poczucie bezpieczeństwa i stałości.
Oczywiście nie było to łatwe. Dziennikarstwo to wbrew pozorom nie jest praca dla solistów, tu rządzi team spirit ze wszelkimi jego konsekwencjami. Teraz byliśmy sami w domach, każdy podłączony do swojego urządzenia. Brakowało nam wymiany myśli, emocji, wspólnego spędzania czasu. Brakowało nam siebie!
?Dlatego intuicyjnie staliśmy się, nie tylko zespołem, ale także grupą wsparcia. Każdy sukces zyskiwał grupowy aplauz, porażka natomiast spotykała się z błyskawiczną terapią. Dzięki temu udało nam się przetrwać najtrudniejsze dni i działać coraz lepiej i sprawniej nie tylko pod względem merytorycznym, ale także emocjonalnym. Okazało się, że zespół, który tworzymy, a który składa się z najróżniejszych i niełatwych jednak osobowości, jest zespołem kompletnym, sprawnym, umiejącym działać pod presją! Udowodniliśmy, że umiemy sobie radzić, a stres nie wywołuje w nas agresji. Świadomość, że pracuję z ludźmi, którym tak bardzo zależy na swojej pracy, są profesjonalistami bez względu na okoliczności i jeszcze kochają to, co robią, jest niezwykle motywująca! To także jeden z niewątpliwych pozytywów pandemii.
?Dziś wszyscy wyglądamy w przyszłość. Nie wiemy, co ona przyniesie, ale wiemy, co jest dla nas ważne – nasze relacje i nasze domy. To właśnie te drugie stały się schronieniem w trudnych czasach. Wciąż będziemy chcieli je urządzać i udoskonalać, dlatego magazyny wnętrzarskie wciąż mają i będą miały rację bytu!
Dlatego tak ważne jest by informować, o wartościach jakie niesie prasa. Wytrwale i odpowiedzialnie informujemy Czytelników, jak mieszkać lepiej i piękniej. Inspirujemy. Edukujemy z zakresie designu. Wierzymy bowiem, że dobre życie, to piękne życie. A że czasem niełatwe? Wydarzenia ostatnich tygodni udowadniają, że wszystkie przeszkody można przetrwać. Razem!". ❤️
Fot. Lidia Skuza Photography
2020-06-09, 08:16
facebook
#targisztukidostępnej #okkpr
?Wczoraj po raz trzeci wystartowały Targi Sztuki Dostępnej:
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro. Nasza agencja od początku odpowiadała za komunikację i promocję tego wydarzenia, obserwowanie tego, jak z roku na rok się rozwija i ewoluuje jest dla nas ogromną przyjemnością!
?Tegoroczna edycja, ze względów bezpieczeństwa odywa się online na platformie Allegro, dzięki czemu sztuka stała się jeszcze bardziej dostępna. Możecie uczestniczyć w targach bez wychodzenia z domu!
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy:
OKK!, Leonarda Art Gallery, Ewa i wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
Rynek i Sztuka, Exspace.pl, Auxioner.com, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Foorni - Wnętrza Publiczne, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, PoliszDesign by Kate & Co., Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie.
W dzisiejszym wpisie możecie zobaczyć:
?artystyczną instalację "Barbie" Artkomiks
?grafikę z cyklu "I znowu daliśmy się zaskoczyć" Andrzeja Dudzińskiego
?rysunek Piotra Czajkowskiego z cyklu "METRO" - "Trocadero"
?Wczoraj po raz trzeci wystartowały Targi Sztuki Dostępnej:
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro. Nasza agencja od początku odpowiadała za komunikację i promocję tego wydarzenia, obserwowanie tego, jak z roku na rok się rozwija i ewoluuje jest dla nas ogromną przyjemnością!
?Tegoroczna edycja, ze względów bezpieczeństwa odywa się online na platformie Allegro, dzięki czemu sztuka stała się jeszcze bardziej dostępna. Możecie uczestniczyć w targach bez wychodzenia z domu!
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy:
OKK!, Leonarda Art Gallery, Ewa i wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
Rynek i Sztuka, Exspace.pl, Auxioner.com, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Foorni - Wnętrza Publiczne, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, PoliszDesign by Kate & Co., Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie.
W dzisiejszym wpisie możecie zobaczyć:
?artystyczną instalację "Barbie" Artkomiks
?grafikę z cyklu "I znowu daliśmy się zaskoczyć" Andrzeja Dudzińskiego
?rysunek Piotra Czajkowskiego z cyklu "METRO" - "Trocadero"
2020-06-08, 10:05
facebook
#wspieramymedia #okkwspieramedia #elledecorationpolska
?Nasza akcja #wspieramymedia nadal trwa! Jesteśmy na etapie przeprowadzania wywiadów z Redakcjami. Dziś chcemy się z Wami podzielić filmem, który dostaliśmy od Małgorzaty Szczepsńakiej, redaktor naczelnej ELLE Decoration Polska.
_________
Przypominamy, że Wy też możecie dołączać się do akcji:
?udostępnić Wasze ulubione artykuły w mediach społecznościowych
?kupić wydanie drukowane
?polubić/skomentować treści udostępniane na profilach poszczególnych tytułów.
Do dzieła!?
?Nasza akcja #wspieramymedia nadal trwa! Jesteśmy na etapie przeprowadzania wywiadów z Redakcjami. Dziś chcemy się z Wami podzielić filmem, który dostaliśmy od Małgorzaty Szczepsńakiej, redaktor naczelnej ELLE Decoration Polska.
_________
Przypominamy, że Wy też możecie dołączać się do akcji:
?udostępnić Wasze ulubione artykuły w mediach społecznościowych
?kupić wydanie drukowane
?polubić/skomentować treści udostępniane na profilach poszczególnych tytułów.
Do dzieła!?
2020-06-05, 09:40
facebook
#webinar #okk #okkdesign
⏳Widzimy się już jutro! Jeżeli nie zdążyliście się jeszcze zarejestrować, nic straconego - link jest dostępny poniżej:
https://html.transmisjeonline.pl/okkdesign-icodalej?fbclid=IwAR26iHB41xFI4GkokcJ7a8lp7rxtgxMnXfsgO6Qd0WGgmfwGqlHYVJYALWs
?W jaki sposób architekci wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie w post-pandemicznej rzeczywistości? Co się zmieni w podejściu do projektowania i pracy? Jaka metamorfoza czeka wnętrza? Wspólnie poszukamy odpowiedzi na te pytania. Do zobaczenia!
Tym razem spotkają się z Wami:
?architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend, członek zarządu Oddział Warszawski SARP, członek Stowarzyszenie Architektów Wnętrz
?dr Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio
?architekt Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc-wnętrza, członek zarządu Stowarzyszenie Architektów Wnętrz.
Moderatorką spotkania będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! i pomysłodawczyni OKK! design.
?Patronami webinaru są marki: Barlinek Drewno Forever oraz
Kontakt-Simon.
?Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, DesignAlive, miesięcznik Architektura Murator, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, designteka.pl, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Hotelarz, Architektura i Biznes.
⏳Widzimy się już jutro! Jeżeli nie zdążyliście się jeszcze zarejestrować, nic straconego - link jest dostępny poniżej:
https://html.transmisjeonline.pl/okkdesign-icodalej?fbclid=IwAR26iHB41xFI4GkokcJ7a8lp7rxtgxMnXfsgO6Qd0WGgmfwGqlHYVJYALWs
?W jaki sposób architekci wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie w post-pandemicznej rzeczywistości? Co się zmieni w podejściu do projektowania i pracy? Jaka metamorfoza czeka wnętrza? Wspólnie poszukamy odpowiedzi na te pytania. Do zobaczenia!
Tym razem spotkają się z Wami:
?architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend, członek zarządu Oddział Warszawski SARP, członek Stowarzyszenie Architektów Wnętrz
?dr Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio
?architekt Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc-wnętrza, członek zarządu Stowarzyszenie Architektów Wnętrz.
Moderatorką spotkania będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! i pomysłodawczyni OKK! design.
?Patronami webinaru są marki: Barlinek Drewno Forever oraz
Kontakt-Simon.
?Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, DesignAlive, miesięcznik Architektura Murator, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, designteka.pl, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Hotelarz, Architektura i Biznes.
2020-06-02, 14:43
facebook
#okk #webinar
Po dwóch udanych webinarach, pora na kolejne spotkanie! W środę 3 czerwca 2020 o godz. 11:00, podczas OKK! design: Branża w dobie pandemii, ponownie porozmawiamy z autorytetami o wpływie pandemii na nasze podejście do projektowania przestrzeni publicznych oraz prywatnych.
O czym będziemy rozmawiać tym razem? Temat przewodni brzmi: I co dalej? Podczas spotkania wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące pytania:
?Co się zmieni?
?Czy styl pracy, który wypracowaliśmy podczas pandemii zostanie z nami na dłużej?
?Jakich rozwiązań potrzebujemy, aby zabezpieczyć się przed ewentualnymi nawrotami epidemii?
?Jak projektować, aby tworzone przez nas koncepcje sprawdzały się zarówno w okresie zagrożenia epidemiologicznego, jak i w czasie, gdy reżim sanitarny nie będzie zaostrzony?
Gośćmi specjalnymi webinaru będą tradycyjnie eksperci z branży. Tym razem swoją wiedzą podzielą się z Wami m.in.
?architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend, członek zarządu Oddział Warszawski SARP, członek Stowarzyszenia Architektów Wnętrz
?dr Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio
?architekt Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc-wnętrza, członek zarządu Stowarzyszenie Architektów Wnętrz
Z ramienia firmy Barlinek Drewno Forever, wystąpi Jacek Kula. Będziemy również gościć Marcina Oleszczuka, przedstawiciela marki Kontakt-Simon.
Moderatorką webinaru będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK design – organizowanego od 2012 roku wydarzenia poświęconego najbardziej aktualnym zagadnieniom branży wnętrzarskiej i architektonicznej.
Patronami webinaru są marki: Barlinek Drewno Forever oraz Kontakt-Simon.
Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, DesignAlive, miesięcznik Architektura Murator, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, designteka.pl, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Hotelarz, Architektura i Biznes
?Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy się zarejestrować:
https://html.transmisjeonline.pl/okkdesign-icodalej
Zapraszamy do udziału designerów, architektów, projektantów i wszystkich zainteresowanych tematem!
Do zobaczenia!❤️
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA‼️
Po dwóch udanych webinarach, pora na kolejne spotkanie! W środę 3 czerwca 2020 o godz. 11:00, podczas OKK! design: Branża w dobie pandemii, ponownie porozmawiamy z autorytetami o wpływie pandemii na nasze podejście do projektowania przestrzeni publicznych oraz prywatnych.
O czym będziemy rozmawiać tym razem? Temat przewodni brzmi: I co dalej? Podczas spotkania wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące pytania:
?Co się zmieni?
?Czy styl pracy, który wypracowaliśmy podczas pandemii zostanie z nami na dłużej?
?Jakich rozwiązań potrzebujemy, aby zabezpieczyć się przed ewentualnymi nawrotami epidemii?
?Jak projektować, aby tworzone przez nas koncepcje sprawdzały się zarówno w okresie zagrożenia epidemiologicznego, jak i w czasie, gdy reżim sanitarny nie będzie zaostrzony?
Gośćmi specjalnymi webinaru będą tradycyjnie eksperci z branży. Tym razem swoją wiedzą podzielą się z Wami m.in.
?architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend, członek zarządu Oddział Warszawski SARP, członek Stowarzyszenia Architektów Wnętrz
?dr Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio
?architekt Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc-wnętrza, członek zarządu Stowarzyszenie Architektów Wnętrz
Z ramienia firmy Barlinek Drewno Forever, wystąpi Jacek Kula. Będziemy również gościć Marcina Oleszczuka, przedstawiciela marki Kontakt-Simon.
Moderatorką webinaru będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK design – organizowanego od 2012 roku wydarzenia poświęconego najbardziej aktualnym zagadnieniom branży wnętrzarskiej i architektonicznej.
Patronami webinaru są marki: Barlinek Drewno Forever oraz Kontakt-Simon.
Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, DesignAlive, miesięcznik Architektura Murator, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, designteka.pl, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Hotelarz, Architektura i Biznes
?Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy się zarejestrować:
https://html.transmisjeonline.pl/okkdesign-icodalej
Zapraszamy do udziału designerów, architektów, projektantów i wszystkich zainteresowanych tematem!
Do zobaczenia!❤️
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA‼️
2020-05-28, 16:47
facebook
#okk #cosentino
Nie wiecie dokąd wybrać się na wakacje w Polsce? Mamy pewien pomysł...?
✨Zlokalizowany w Świnoujściu Hilton Swinoujscie Resort & Spa, będący częścią Zdrojowa Hotels, oferuje swoim gościom pobyt w bezpośrednim sąsiedztwie naturalnej plaży, ze wspaniałym widokiem na Bałtyk. Do dyspozycji jest aż 173 pokoi i apartamentów, każdy z prywatnym balkonem.
✨W wielu miejscach pojawiły się materiały naszego Klienta, hiszpańskiej marki Cosentino, lidera w branży płyt wielkopowierzchniowych.
Fot. JAM KOLEKTYW
Nie wiecie dokąd wybrać się na wakacje w Polsce? Mamy pewien pomysł...?
✨Zlokalizowany w Świnoujściu Hilton Swinoujscie Resort & Spa, będący częścią Zdrojowa Hotels, oferuje swoim gościom pobyt w bezpośrednim sąsiedztwie naturalnej plaży, ze wspaniałym widokiem na Bałtyk. Do dyspozycji jest aż 173 pokoi i apartamentów, każdy z prywatnym balkonem.
✨W wielu miejscach pojawiły się materiały naszego Klienta, hiszpańskiej marki Cosentino, lidera w branży płyt wielkopowierzchniowych.
Fot. JAM KOLEKTYW
2020-05-25, 15:18
facebook
#OKKwspieramMEDIA #wspieramymedia
?Podczas ostatniego webinaru OKK! PR przekonaliśmy się, że prof. Jan Sikora (Sikora Wnętrza) nie tylko świetnie projektuje, ale potrafi też równie dobrze rapować. ? Nominował: Olgę Kisiel-Konopkę – właścicielkę OKK!, Roberta Majkuta (Robert Majkut Design) i Roberta Koniecznego (KWK PROMES).
?Przyjęliśmy wyzwanie i nominację do #hot16challenge2 - okazało się, że też mamy na pokładzie ukryty talent.
Posłuchajcie Ania Antovska z OKK! PR i jej "wykonu", wspierającego dziennikarzy i medyków.
Uwaga, będą też nominacje!
Grzegorz Goworek, STUDIO.O. organic design
Dominika Olszyna, Wirtualna Polska
@Michał Bachowski, @NOIZZ.pl
Robert Pie, @Czas na Wnętrze
Specjalne podziękowania dla Szwed Swd za beat!?
_____
LINK do skarbonki Siepomaga.pl???
https://www.siepomaga.pl/hot16challenge
#rap #sluzbazdrowia #media #premiera
?Podczas ostatniego webinaru OKK! PR przekonaliśmy się, że prof. Jan Sikora (Sikora Wnętrza) nie tylko świetnie projektuje, ale potrafi też równie dobrze rapować. ? Nominował: Olgę Kisiel-Konopkę – właścicielkę OKK!, Roberta Majkuta (Robert Majkut Design) i Roberta Koniecznego (KWK PROMES).
?Przyjęliśmy wyzwanie i nominację do #hot16challenge2 - okazało się, że też mamy na pokładzie ukryty talent.
Posłuchajcie Ania Antovska z OKK! PR i jej "wykonu", wspierającego dziennikarzy i medyków.
Uwaga, będą też nominacje!
Grzegorz Goworek, STUDIO.O. organic design
Dominika Olszyna, Wirtualna Polska
@Michał Bachowski, @NOIZZ.pl
Robert Pie, @Czas na Wnętrze
Specjalne podziękowania dla Szwed Swd za beat!?
_____
LINK do skarbonki Siepomaga.pl???
https://www.siepomaga.pl/hot16challenge
#rap #sluzbazdrowia #media #premiera
2020-05-22, 12:38
facebook
#okk #media #sikorawnetrza
O tym, że profesor Jan Sikora (Sikora Wnętrza) świetnie projektuje wiedzieliśmy doskonale, ale o tym, że rapuje równie dobrze, przekonaliśmy się dopiero podczas naszego webinaru. ?
Do udziału w akcji nominowani zostali między innymi:
?Olga Kisiel-Konopka
?Robert Konieczny (KWK PROMES)
oraz
?Robert Majkut (Robert Majkut Design).
?Podjęliśmy wyzwanie i już pracujemy nad nagraniem. Będzie to kontynuacja naszej akcji #wspieramymedia, którą zainaugurowaliśmy wczoraj.
STAY TUNED!?
O tym, że profesor Jan Sikora (Sikora Wnętrza) świetnie projektuje wiedzieliśmy doskonale, ale o tym, że rapuje równie dobrze, przekonaliśmy się dopiero podczas naszego webinaru. ?
Do udziału w akcji nominowani zostali między innymi:
?Olga Kisiel-Konopka
?Robert Konieczny (KWK PROMES)
oraz
?Robert Majkut (Robert Majkut Design).
?Podjęliśmy wyzwanie i już pracujemy nad nagraniem. Będzie to kontynuacja naszej akcji #wspieramymedia, którą zainaugurowaliśmy wczoraj.
STAY TUNED!?
2020-05-20, 15:25
facebook
#OKKwspieraMEDIA #wspieramymedia
Kochani przedstawiciele mediów ❤️
Ostatnie miesiące to dla wszystkich trudny czas. Skutki pandemii każdy z nas odczuł w życiu osobistym i zawodowym. Mimo trudności, razem robimy wiele dobrego: angażujemy się w akcje wspierające służbę zdrowia, pomagamy osobom starszym. Wakacje wielu z nas spędzi w kraju, by wspomóc branżę turystyczną.
?A co z prasą?
Jako agencja public relations współpracujemy z dziennikarzami na co dzień i wiemy, z jakimi problemami się dziś borykacie. Chcemy Wam pomóc, bo uważamy, że tak jak hotelarze czy medycy - Wy, dziennikarze mediów wnętrzarskich i architektonicznych - również zasługujecie na wsparcie i uznanie.
?Co możemy zrobić?
Chcemy pomóc ludziom poznać Was i Waszą pracę, pokazać im jak w prosty sposób - kupując magazyny, czytając, komentując i udostępniając treści online - mogą wesprzeć wnętrzarskie media.
?Dajcie się poznać!
Zachęcamy redaktorów naczelnych do kręcenia i przesyłania nam krótkich filmików prezentujących obecną sytuację i pracę redakcji (lub zdjęć wraz z opisem). Udostępnimy je w naszych social mediach i będziemy zachęcać innych - architektów, producentów, klientów i wszystkich, którym dobry design nie jest obojętny - aby także przyłączyli się do tego łańcuszka wsparcia.
Jeśli macie inne pomysły - powiedzcie, jak jeszcze możemy Wam pomóc? Wspólna akcja #wspieramymedia będzie z korzyścią dla wszystkich!
p.s. Kolejne odsłony naszej akcji - wkrótce!!!
ELLE Decoration Polska / Dobre Wnętrze / Czas na Wnętrze / DesignAlive / Label Magazine / Świat Rezydencji / miesięcznik Architektura Murator / Architektura i Biznes / biznes.meble.pl / whiteMAD / MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci / Archimania / Foorni - Wnętrza Publiczne / Nowy Magazyn / Weranda / designteka.pl / Archinea i inni ??? jesteśmy z Wami!
Kochani przedstawiciele mediów ❤️
Ostatnie miesiące to dla wszystkich trudny czas. Skutki pandemii każdy z nas odczuł w życiu osobistym i zawodowym. Mimo trudności, razem robimy wiele dobrego: angażujemy się w akcje wspierające służbę zdrowia, pomagamy osobom starszym. Wakacje wielu z nas spędzi w kraju, by wspomóc branżę turystyczną.
?A co z prasą?
Jako agencja public relations współpracujemy z dziennikarzami na co dzień i wiemy, z jakimi problemami się dziś borykacie. Chcemy Wam pomóc, bo uważamy, że tak jak hotelarze czy medycy - Wy, dziennikarze mediów wnętrzarskich i architektonicznych - również zasługujecie na wsparcie i uznanie.
?Co możemy zrobić?
Chcemy pomóc ludziom poznać Was i Waszą pracę, pokazać im jak w prosty sposób - kupując magazyny, czytając, komentując i udostępniając treści online - mogą wesprzeć wnętrzarskie media.
?Dajcie się poznać!
Zachęcamy redaktorów naczelnych do kręcenia i przesyłania nam krótkich filmików prezentujących obecną sytuację i pracę redakcji (lub zdjęć wraz z opisem). Udostępnimy je w naszych social mediach i będziemy zachęcać innych - architektów, producentów, klientów i wszystkich, którym dobry design nie jest obojętny - aby także przyłączyli się do tego łańcuszka wsparcia.
Jeśli macie inne pomysły - powiedzcie, jak jeszcze możemy Wam pomóc? Wspólna akcja #wspieramymedia będzie z korzyścią dla wszystkich!
p.s. Kolejne odsłony naszej akcji - wkrótce!!!
ELLE Decoration Polska / Dobre Wnętrze / Czas na Wnętrze / DesignAlive / Label Magazine / Świat Rezydencji / miesięcznik Architektura Murator / Architektura i Biznes / biznes.meble.pl / whiteMAD / MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci / Archimania / Foorni - Wnętrza Publiczne / Nowy Magazyn / Weranda / designteka.pl / Archinea i inni ??? jesteśmy z Wami!
2020-05-19, 14:24
facebook
#studioo #publikacje #okkpr
Moment, w którym wysyłamy do mediów wnętrza naszych Klientów to zwieńczenie procesu projektowego i często wielu dni pracy. ✍️
Dlatego bardzo cieszymy się, gdy ich wizja, którą się z Wami dzielimy, podbija internet! ?
Tak właśnie było w przypadku naszego Klienta, pracowni STUDIO.O. organic design. ON YOGA - projekt stworzony w duchu japońskiej prostoty, przypadł do gustu wielu Redakcjom.?
Możecie o nim przeczytać między innymi na:
?Label Magazine
?NOIZZ.pl
?Kraft
?Architektura i Biznes
?Deccoria.pl
?Archimania
?Foorni - Wnętrza Publiczne
?sztuka-wnetrza.pl
Zachęcamy do lektury!
Moment, w którym wysyłamy do mediów wnętrza naszych Klientów to zwieńczenie procesu projektowego i często wielu dni pracy. ✍️
Dlatego bardzo cieszymy się, gdy ich wizja, którą się z Wami dzielimy, podbija internet! ?
Tak właśnie było w przypadku naszego Klienta, pracowni STUDIO.O. organic design. ON YOGA - projekt stworzony w duchu japońskiej prostoty, przypadł do gustu wielu Redakcjom.?
Możecie o nim przeczytać między innymi na:
?Label Magazine
?NOIZZ.pl
?Kraft
?Architektura i Biznes
?Deccoria.pl
?Archimania
?Foorni - Wnętrza Publiczne
?sztuka-wnetrza.pl
Zachęcamy do lektury!
2020-05-18, 10:07
facebook
#okkpr #webinar
NIESPODZIANKA!
Film z naszego webinaru już jest dostępny (omal w całości)! ?
Raz jeszcze dziękujemy: Anna Koszela. Architekt wnętrz, Mikołajska Studio, Sikora Wnętrza, VASCOart / VASCO Rekuperacja.?
Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, DesignAlive, Architektura i Biznes, miesięcznik Architektura Murator, Hotelarz, designteka.pl.
Mecenasem wydarzenia była marka Geberit, partnerem VASCOart. ?
Już teraz zapraszamy na kolejne spotkanie online OKK design już 5.06.2020! Do zobaczenia!
Link do wideo, w całości?
https://cdn.archiebot.com/…/vymqbchlai7pw3inhtcjx6sdbw5jufu…
NIESPODZIANKA!
Film z naszego webinaru już jest dostępny (omal w całości)! ?
Raz jeszcze dziękujemy: Anna Koszela. Architekt wnętrz, Mikołajska Studio, Sikora Wnętrza, VASCOart / VASCO Rekuperacja.?
Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, DesignAlive, Architektura i Biznes, miesięcznik Architektura Murator, Hotelarz, designteka.pl.
Mecenasem wydarzenia była marka Geberit, partnerem VASCOart. ?
Już teraz zapraszamy na kolejne spotkanie online OKK design już 5.06.2020! Do zobaczenia!
Link do wideo, w całości?
https://cdn.archiebot.com/…/vymqbchlai7pw3inhtcjx6sdbw5jufu…
2020-05-15, 20:30
facebook
#okkpr #webinar
NIESPODZIANKA!
Link do wideo z naszego webinaru już jest dostępny! ?
Raz jeszcze dziękujemy: Anna Koszela. Architekt wnętrz, Mikołajska Studio, Sikora Wnętrza, VASCOart / VASCO Rekuperacja.?
Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, DesignAlive, Architektura i Biznes, miesięcznik Architektura Murator, Hotelarz, designteka.pl.
Mecenasem wydarzenia była marka Geberit, partnerem VASCOart. ?
Już teraz zapraszamy na kolejne spotkanie online OKK design już 5.06.2020! Do zobaczenia!
Link do wideo?
https://cdn.archiebot.com/storage/a_e19f58f9a2412ccce8802887dfdc4f30/vymqbchlai7pw3inhtcjx6sdbw5jufubojqz1ikqifvf50pu8djl8itotxjb9de0.mp4
NIESPODZIANKA!
Link do wideo z naszego webinaru już jest dostępny! ?
Raz jeszcze dziękujemy: Anna Koszela. Architekt wnętrz, Mikołajska Studio, Sikora Wnętrza, VASCOart / VASCO Rekuperacja.?
Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, DesignAlive, Architektura i Biznes, miesięcznik Architektura Murator, Hotelarz, designteka.pl.
Mecenasem wydarzenia była marka Geberit, partnerem VASCOart. ?
Już teraz zapraszamy na kolejne spotkanie online OKK design już 5.06.2020! Do zobaczenia!
Link do wideo?
https://cdn.archiebot.com/storage/a_e19f58f9a2412ccce8802887dfdc4f30/vymqbchlai7pw3inhtcjx6sdbw5jufubojqz1ikqifvf50pu8djl8itotxjb9de0.mp4
2020-05-15, 16:47
facebook
#targisztukidostepnej #allegro #okk
‼️Na tę wiadomość czekali wszyscy miłośnicy sztuki‼️
Kolejna, trzecia edycja Targi Sztuki Dostępnej odbędzie się w dniach 7-30 czerwca po raz pierwszy wyłącznie w Internecie. Wydarzenie przeniesione na platformę Allegro zyska zasięg międzynarodowy. Tysiące dzieł sztuki będzie można oglądać i kupować online, z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z domu! ?
Nasza agencja ma przyjemność wspierać komunikację targów. ❤️
Poniżej link do wydarzenia:???
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy: OKK!, Leonarda Art Gallery, Ewa i wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
M jak mieszkanie, Dobre Wnętrze, Urzadzamy.pl, Rynek i Sztuka, Exspace.pl, Auxioner.com, Czas na Wnętrze, Foorni - Wnętrza Publiczne, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, PoliszDesign by Kate & Co.
A na naszej tablicy dziś:
☑️Beata Walczak, "Wczorajszy smutek" - akryl na płótnie.
☑️Anna Kacprzak, "Zmiana" - grafika-serigrafia.
☑️Andrzej Dudziński, "Trójkąt radosny" z cyklu „I znowu daliśmy się zaskoczyć" - inkografia z limitowanej edycji.
Leonarda art Gallery
‼️Na tę wiadomość czekali wszyscy miłośnicy sztuki‼️
Kolejna, trzecia edycja Targi Sztuki Dostępnej odbędzie się w dniach 7-30 czerwca po raz pierwszy wyłącznie w Internecie. Wydarzenie przeniesione na platformę Allegro zyska zasięg międzynarodowy. Tysiące dzieł sztuki będzie można oglądać i kupować online, z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z domu! ?
Nasza agencja ma przyjemność wspierać komunikację targów. ❤️
Poniżej link do wydarzenia:???
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy: OKK!, Leonarda Art Gallery, Ewa i wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
M jak mieszkanie, Dobre Wnętrze, Urzadzamy.pl, Rynek i Sztuka, Exspace.pl, Auxioner.com, Czas na Wnętrze, Foorni - Wnętrza Publiczne, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, PoliszDesign by Kate & Co.
A na naszej tablicy dziś:
☑️Beata Walczak, "Wczorajszy smutek" - akryl na płótnie.
☑️Anna Kacprzak, "Zmiana" - grafika-serigrafia.
☑️Andrzej Dudziński, "Trójkąt radosny" z cyklu „I znowu daliśmy się zaskoczyć" - inkografia z limitowanej edycji.
Leonarda art Gallery
2020-05-15, 09:44