OKK PR
Witamy w biurze prasowym firmy OKK
facebook
#okkpr #sztuka

☕️Nie ma to jak zacząć dzień od pysznej kawy. A najlepiej... Kawy z Artystą Współczesnym. Dzisiejszy poranek umili Wam wywiad Redakcji Konik Kreatywny z Oskarem Ziętą.

?Dla tych, którzy preferują podcasty:
https://open.spotify.com/episode/01Y38UFiabrqurYmxwmEyg

?Dla tych, którzy wolą poczytać:
https://konikreatywny.pl/sztuka-zycia/kawa-z-artysta-wspolczesnym-akademicy-oskar-zieta/

?A jeśli macie ochotę zobaczyć dzieła Oskara Zięty na żywo, koniecznie odwiedźcie Laboratorium Rzeźby - Wystawa Galerii Sztuki ToTuart - wystawę organizowaną przez naszego Klienta, Galerię Totuart w Centrum Praskie Koneser.
2020-08-19, 10:22
facebook
#okkpr #totuart #rzezba

☑️Jej pojawienie się ma kreować emocje, wpływać na samopoczucie i nadawać wyrazisty charakter przestrzeni. Staje się sztuką w momencie, gdy można na nią patrzeć wielokrotnie i ciągle widzieć coś nowego, nawet jeśli trudno to do końca zdefiniować. Rzeźba porywa nas w świat wolny od kształtu, dźwięku i koloru, który tak wiele mówi o nas samych. Co mówią o niej architekci, jak postrzegają ją artyści?

– Rzeźba – przestrzenne dzieło sztuki, towarzyszy architekturze wnętrz niemal od zawsze. Była i jest jedną z najistotniejszych dominant przestrzennych. Niezależnie od wielkości, materiału i formy, prawie zawsze zwraca naszą uwagę. Tym bardziej, jeśli odpowiednio zaakcentujemy jej obecność we wnętrzu, planując miejsce ekspozycji w kluczowych osiach widokowych, dobierając właściwe tło oraz eksponując świadomie dobranym oświetleniem. Rzeźba bywa formą sztuki oddziałującą silniej niż np. obraz. Nasz wzrok automatycznie się ku niej kieruje, zaczynamy ją kontemplować i interpretować – mówi arch. Aleksander Jankowski, współwłaściciel pracowni projektowej Jankowski i Opyrchał Pracownia Projektowa.

– Warto zaznaczyć, że rzeźba to nie jest jedno medium, tylko bogaty program różnych ofert, skierowanych do różnych odbiorców. I wydaje mi się, że właśnie świadomość odbiorcy na polskim rynku sztuki, w tym rzeźby, się zmieniła – zauważa artysta Krzysztof Renes, reprezentujący młode pokolenie rzeźbiarzy.

?Dla wszystkich miłośników stuki mamy propozycję nie do odrzucenia. Jeszcze do 23 sierpnia w Centrum Praskie Koneser będzie trwać „Laboratorium Rzeźby” organizowane przez naszego Klienta, Galerię Totuart. To jedna z największych wystaw tego sezonu w Warszawie. Na 1400 m2 industrialnej przestrzeni zgromadzono ponad 200 prac dwudziestu artystów. Bogaty przekrój twórczości prezentuje różnorodność dzisiejszych form rzeźbiarskich. Od 21 sierpnia na wystawie będzie można obejrzeć również premierową rzeźbę jednego z najpopularniejszych twórców surrealizmu magicznego – Rafała Olbińskiego.?

?Czekamy z niecierpliwością i zapraszamy wszystkich, którzy szukają pomysłów na udane lato w mieście!
2020-08-14, 13:01
facebook
#comitor #okkpr

☑️Wczorajsze spotkanie w siedzibie naszego Klienta - marki Comitor Sp. z o.o.... Nastroje dopisywały, a podczas rozmowy, narodziło się wiele pomysłów na nowe projekty.

Nie możemy się doczekać ich realizacji. A Was zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji - ekspozycja zrobiła na nas wrażenie!?
2020-08-13, 14:55
facebook
#PiwnyWtorek #DajNaLUZ

W ostatnie dni pogoda za oknem zdecydowanie nas rozpieszcza ☀️
Dlatego jeszcze bardziej niż zwykle dbamy o uzupełnianie płynów w organizmie ?

Pamiętajcie, że w czasie upałów powinniśmy pić od 2 do 2,5 litrów płynów dziennie?
2020-08-11, 16:25
facebook
Weekend zaczynamy z najnowszym wydaniem Weranda ❤️

A Wy, jakie macie plany na najbliższe 2 dni?

#okkpr #weranda #design #kawa #weekend
2020-08-07, 11:58
facebook
#wspieramymedia #swiatrezydencjiwnetrziogrodow

?Nasza akcja wspierająca media wciąż trwa! Ostatnio docierają do nas pozytywne informacje - przeczytajcie wypowiedź redaktor naczelnej Świat Rezydencji, Anny Lewczuk.

☑️-Z wielką przyjemnością donosimy, że po czterech miesiącach pracy zdalnej, właśnie wróciliśmy do biura! :) Choć od początku pandemii wiele osób zastanawiało się, co zrobić z nadmiarem wolnego czasu, my nie zwolniliśmy ani na chwilę. Zostaliśmy w domu, ale z myślą o naszych Czytelnikach, nieustannie poszukiwaliśmy ciekawych realizacji architektów, podglądaliśmy najnowsze trendy, sprawdzaliśmy, co słychać u naszych ulubionych polskich i światowych marek.

☑️Na początku trochę czasu zajęło nam przestawienie się na nowy sposób pracy i wewnętrznej komunikacji. Przestrzeń redakcji dla każdego z nas skurczyła się do kuchennego stołu czy biurka w domu, ale zadań wcale nam nie ubyło! Wszystkie nasze tytuły miały pojawiać się na rynku w takim samym cyklu jak przed pandemią, zatem trzeba było sprawnie wdrożyć nowy system zdalnej komunikacji. Na szczęście nasz grafik kreatywny potwierdził swoją kreatywność, opracowując czytelny schemat działania, czym w pierwszej chwili rozbawił wszystkie redakcyjne koleżanki. Jednak dzięki jego rysunkowi, każdy wiedział kto, co i na którym etapie sprawdza i do kogo odsyła. Udało się nam nie zagubić!
Z niektórych wypracowanych w tym czasie rozwiązań i nowych umiejętności z pewnością będziemy nadal korzystać.

☑️Dbając o bezpieczeństwo i komfort naszych Czytelników, udostępnialiśmy nasze magazyny również w wersji elektronicznej tak, by każdy - bez wychodzenia z domu – miał stały dostęp do ulubionych artykułów.
Brakowało nam bezpośrednich spotkań nie tylko ze sobą, ale też z naszymi Architektami, dla których organizowaliśmy cykliczne spotkania w całej Polsce w ramach Laboratorium Dobrej Marki. Nie chcąc tracić z nimi kontaktu, przygotowaliśmy specjalną, elektroniczną wersję spotkania Architektów z Dobrymi Markami.

☑️Teraz z nadzieją i optymizmem patrzymy w przyszłość. Czekamy na powrót do tzw. „normalności” lub – jeśli będzie taka potrzeba – stworzymy nową „normalność”. Mamy nadzieję, że w tej czy innej wersji nie zabraknie nam twórczych spotkań, ciekawych rozmów i nowych pomysłów na kolejne działania. Dlatego wszystkim naszym Czytelnikom, Współpracownikom, Architektom, Klientom i Przyjaciołom życzymy przede wszystkim dużo siły, pozytywnej energii i zdrowia! ?
2020-08-04, 13:02
facebook
#okkpr #nowebiuro

☑️Nasz zespół w najbliższym czasie czekają duże zmiany... Opuszczamy nasze dotychczasowe biuro i przeprowadzamy się... całkiem niedaleko, bo do sąsiedniego lokalu w Instytut Wzornictwa Przemysłowego - Institute of Industrial Design.

☑️Przeprowadzka jest jednak świetną okazją do tego, co lubimy najbardziej: wnętrzarskich dyskusji. Dziś wspólnie wybieramy wykładzinę z oferty Arc-Interiors. Zdania w zespole są podzielone, więc baaaaardzo potrzebujemy Waszej pomocy.

?Jaki kolor wybrać? Rozstrzygnijcie! Dajcie znać w komentarzach!

☑️Z Olga Kisiel-Konopka, Zofiu Malicka, Karolina Jędryszek, Magdalena Kobza, Ania Antovska.
2020-08-03, 14:38
facebook
#okkpr #backstage

☑️Uwielbiamy łączyć ludzi i po raz kolejny nam się to udało! W tym tygodniu nasza twórcza energia skupiła się na organizacji sesji zdjęciowej, w której wzięli udział: Anna Koszela. Architekt wnętrz, marka Nizio Home oraz endo.pl.

☑️Miejsce akcji: atelier architekt Anny Koszeli - Galeria Ornament. Za obiektywem stanęli wspaniali fotografowie: Lidia Skuza Photography oraz Yassen Hristov, a o stylizację przestrzeni zadbała Kamila Jakubowska-Szmyd.

☑️Jak widać na zdjęciach - praca przy tym projekcie sprawiła nam wiele radości! Efekty już niebawem!

Fot. Marta Kieliszczyk
2020-07-31, 14:55
facebook
#ElleDecoPolska #CzytamyElleDeco #wspieramymedia

Ostanie dwa dni były dla zespołu OKK! PR bardzo pracowite!!! ???
O naszych nowych projektach przeczytacie już jutro... a dzisiaj jeszcze zapraszam do zabawy!

Zgadnijcie, który ze znanych fotografów wnętrzarskich pozuje nam z najnowszym wydaniem ELLE Decoration Polska?! ?

Uwaga, przewidzieliśmy nagrody!!!

Fot. Marta Kieliszczyk ?
2020-07-29, 22:55
facebook
#okkpr #zżyciafirmy

☑️Niedawno mieliśmy okazję przyglądać się kulisom sesji naszego Klienta, Gala Collezione Inspiruje we współpracy z Alina Badora. Architektura wnętrza, No.44 Luxury Rentals oraz fotografem Piotrem Czają.

?Sesję zorganizowano w samym sercu Warszawy - zaprojektowanym przez Daniela Libeskinda wieżowcu Złota 44. Miejsce tradycyjnie zachwyciło nas widokiem na Pałac Kultury i Nauki, a zespół pracujący na planie zaraził nas twórczą energią i sprawił, że nie możemy się doczekać efektów końcowych!

?Backstage sesji sfotografowała: Marta Kieliszczyk.
2020-07-27, 16:39
facebook
#OKKnowyklient #Monada

Jak donoszą portale branżowe: "W lipcu 2020 roku OKK! PR rozpoczęło współpracę z marką Monada – studio zajmującym się doradztwem, przygotowaniem oraz realizacją projektów wnętrz m.in. w zakresie dekoracji okiennych, tkanin czy mebli tapicerowanych. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego klienta oraz komunikację z architektami, kreowanie wizerunku marki, PR produktowy, strategię i doradztwo komunikacyjne, a także kontakt z mediami.

Z ramienia OKK! PR działaniami na rzecz studia kieruje Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk, Account Executive. Umowę zawarto w wyniku rekomendacji."

Witamy na pokładzie!!!
2020-07-15, 11:22
facebook
#czasnawnetrze #okk

?Nic tak nie poprawia nastroju jak laktura najnowszego wydania Czas na Wnętrze. Redakcja jak zwykle dostarczyła nam mnóstwa inspiracji. Czujemy się wyróżnieni, że mogliśmy wesprzeć ją również materiałami naszych Klientów:
? Anna Koszela. Architekt wnętrz
? 9design
? decoroom
? BoConcept
? Geberit, KOŁO zawsze w dobrym stylu
? Peka Przyjazna kuchnia
? Nizio Home
? Comitor Sp. z o.o.

Anna Gruzewska, Robert Pie, Adrianna Tarnowska, Małgorzata Stalmierska, dziękujemy!?

A wszystkich, którzy jeszcze nie czytali, zachęcamy do wizyty w najbliższym kiosku. Życzymy przyjemnej lektury!?
2020-07-14, 13:34
facebook
#okkpr #kulczynskiarchitekt

☑️Dzień dobry! Z ogromną przyjemnością przedstawiamy Wam naszego nowego klienta – pracownię Kulczyński Architekt ( Kulczyński Architekt Sp. z o.o. ).

☑️To rodzinna, niemal trzydziestoletnia firma, w której projektami urbanistycznymi zajmuje się założyciel, Bogdan Kulczyński, natomiast projektami wnętrz – jego córka, Joanna. Realizacje architektoniczne pracowni Kulczyński Architekt powstają z ogromnym szacunkiem dla historii i otoczenia. Projekty wnętrz są dopracowane w najmniejszych detalach – funkcjonalność idzie w parze z estetyką na najwyższym poziomie.

?Nasza agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, kreowanie wizerunku marki, doradztwo komunikacyjne oraz media relations. Za działania dla pracowni odpowiedzialna będzie Zofia Malicka (Zofiu Malicka).
2020-07-09, 08:30
facebook
#okkpr #Peka

?‍??‍?Funkcjonalność i dobra organizacja to podstawa sprawnego i szybkiego gotowania. Na pozór wszystko wydaje się tu proste i zrozumiałe – co jednak kryje się za tymi hasłami?

▶️Nasz Klient, marka PEKA – specjalista od funkcjonalnych akcesoriów meblowych, podpowiada jak sprawić, by codzienne gotowanie naprawdę sprawiało radość.

https://www.youtube.com/watch?v=6-KRBRiYzkE&feature=youtu.be
2020-07-08, 10:12
facebook
#magazif #wspieramymedia #okk

W ramach naszej akcji, zaglądamy do Redakcji MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci. Zachęcamy do lektury naszej rozmowy z Redaktor Naczelną portalu, Katarzyną Księżopolską.⤵️

❓W jakim stopniu pandemia wpłynęła na nasze funkcjonowanie? Na pewno w mniejszym niż początkowo zakładaliśmy. Na co dzień jako portal działamy w sieci, zatem wszystkie niezbędne narzędzia do pracy mamy pod ręką i możemy swobodnie pracować bez względu na okoliczności.

?Często nawet przebywając w redakcji i tak komunikowaliśmy się przez internet, bo tak jest po prostu wygodniej. Chyba dlatego nie mieliśmy problemów z wykonywaniem codziennych zadań, a jakość naszej pracy i poziom zaangażowania nie spadły.

?MAGAZIF NEWS powstawał w sypialni, a nasze domy zamieniły się w gabinety. Przez ten czas nawiązaliśmy nowe współprace, a także nakręciliśmy kolejny dokument i przeprowadziliśmy badanie wśród przedstawicieli branży. Jak zatem widać, bez względu na wszystko robiliśmy to, co dotąd, starając się dostarczać naszym czytelnikom ciekawe i aktualne treści.

?Oczywiście brakuje nam wzajemnych interakcji: nie tylko ze współpracownikami, ale i ogólnie - kontaktów z ludźmi, branżą - po prostu spotkań. Doskwiera nam zwłaszcza brak wydarzeń, imprez targowych i festiwali, które stanowią nie tylko platformę do prezentacji pomysłów, ale są areną wymiany myśli, poglądów, polem do networkingu. Te najbardziej wartościowe, będące efektem spotkań face-to-face zastąpić jest najtrudniej. Stoimy jednak na stanowisku, że musimy nauczyć się żyć w nowych warunkach. Z racji na specyfikę pracy, adaptacja ta w naszym przypadku przebiega łagodnie.??
2020-07-07, 13:34
facebook
Kochani!

Ostatnie wydarzenia sprawiły, że musieliśmy na chwilę zrezygnować ze spotkań towarzyskich. Stęsknieni za normalnym życiem i spędzaniem czasu w miejscach, które lubimy, mamy przyjemność zaprosić Was na wyjątkowe wydarzenie. Już od 11 lipca w industrialnej sali zabytkowego Centrum Koneser będzie miała miejsce wystawa pt. „Laboratorium Rzeźby”.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Galeria Sztuki ToTuart, która zaprezentuje prace polskich artystów m.in. Oskar Zieta i Adama Bakalarza.

? Nasza agencja odpowiada za komunikację wystawy!

Galeria Totuart zaprezentuje ponad 150 prac polskich artystów takich jak:

↗️Adam Bakalarz,
↗️Bartosz Banasik,
↗️Zbigniew Blajerski,
↗️Mikołaj Ciszewski,
↗️Mariusz Dydo,
↗️Dominiki Donde,
↗️Marika Nowak,
↗️Kinga Nowak,
↗️MEDRALA,
↗️Martha Mulawa,
↗️Jan Musiałowski,
↗️Krzysztof Renes,
↗️Marek Sułek,
↗️Artur Szołdra,
↗️Anna Wysocka,
↗️VOZNY,
↗️Oskar Zięta


Zwiedzający nie muszą się martwić o swój komfort i bezpieczeństwo. Ogromna przestrzeń w Centrum Praskie Koneser (1400 m2, 3,8 m wys.) pozwoli na zachowanie wszelkich reżimów związanych z pandemią.

Patroni medialni: miesięcznik Architektura Murator, Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, Urzadzamy.pl, Konik Kreatywny, MAGAZIF.com - design / wnętrza / inspiracje / architekci / projektanci, Exspace.pl, Foorni - Wnętrza Publiczne, OKK design, Polisz Design, designteka.pl, Świat Rezydencji, Archimania, Example.pl, Czas na Wnętrze, Weranda, Rynek i Sztuka ?

termin: 11 lipca - 11 sierpnia 2020r., wtorek - niedziela
godziny otwarcia: 12.00 - 20.00
miejsce: Centrum Koneser, sala Laboratorium, Plac Konesera 8,
03-736 Warszawa
2020-07-03, 14:20
facebook
#zosia #okkpr

?Dziś do naszego zespołu dołączyła Zofia Malicka!

?Zofia z branżą wnętrzarską jest związana od 2008 roku. Zajmowała stanowiska redaktorskie m.in. w magazynach M jak mieszkanie oraz Czas na Wnętrze, a także pracowała w agencji Profundo PR, gdzie reprezentowała m.in. Domotekę czy Interprint.

✍️Swojemu zamiłowaniu do designu i pięknych wnętrz dała upust w postaci licznych publikacji i wywiadów.

?W naszej agencji będzie reprezentować m.in. Nizio Home, Kulczyński Architekt Sp. z o.o. i Forbo Flooring Systems (zajmie się koordynacją konkursu #LINOLEUMODNOWA).

Witamy w OKK!❤️
2020-07-01, 15:25
facebook
#okkpr #geberitone

?Chyba nigdy higiena nie była tak ważna, jak w ostatnim czasie. Nasz Klient, Geberit ma jednak propozycję dla wszystkich, którzy czystość stawiają na pierwszym miejscu.

?Toaleta #GeberitOne rozwiąże problem zakamarków, które trudno doczyścić, ma też wiele innych zalet, które cenią architekci.

-Naszym ostatnim odkryciem jest nowa kolekcja Geberit ONE, łącząca w sobie funkcjonalność i nowoczesny, lekki design. Wyważone proporcje i ergonomiczny kształt sprawiają, że zestaw toaleta + bidet może odnaleźć się w różnych stylistykach wnętrz. W tej nowości Geberit najbardziej zaskoczyła nas zaawansowana technologia montażu miski, która dzięki specjalnym prowadnicom umożliwia regulowanie wysokości zawieszenia toalety, bez konieczności otwierania systemu podtynkowego. Sprawdzi się to zarówno przy użytkowaniu przez dzieci, jak i osoby starsze. Jako firma projektowa, która bardzo często zajmuje się kreowaniem łazienek, możemy polecić z pełną odpowiedzialnością nową kolekcję Geberit ONE, wszystkim tym, którzy stoją przed trudnym doborem wyposażenia do swoich wnętrz – przyznaje Tomasz Słomka z pracowni TOKA + HOME projektujemy wnętrza.
2020-06-30, 16:24
facebook
#wspieramymedia #vers24

?Wspieramy media i rozsyłamy nasz kwestionariusz, zaglądamy za kulisy, staramy się pomóc w tej trudnej dla wszystkich sytuacji. Dziś czas na Redakcję VERS-24.

❓Jak Wasza redakcja funkcjonuje w dobie koronawirusa?
Nasza praca właściwie nie uległa zmianie. Od samego początku Vers - 24 funkcjonuje jako magazyn internetowy, dlatego najczęściej pracujemy zdalnie i nasza praca koncentruje się głównie na researchu, przygotowywaniu tekstów, obserwacji, analizie rynku czy pojawiających się na nim nowości.

❓W jaki sposób media będą funkcjonowały po pandemii?
Jesteśmy przekonane (a widzimy to także po swoich publikacjach), że zdecydowanie zmianie uległy tematy, o których piszemy. I tak coraz częściej staramy skupiać się na zrównoważonej modzie, akcjach wspierających środowiska, traktujemy modę znacznie bardziej rozważnie i długofalowo - nie jako produkt jednego sezonu, stąd można było u nas przeczytać np. projekcie Zalando w ramach zrównoważonego rozwoju, poświęconej recyklingowi kolekcji H&M czy akcjach polskich marek wspierających polską służbę zdrowia. Tak naprawdę, większość z publikacji skupiała się na zwiększaniu świadomości naszych czytelników, nie tylko w kwestii mody, ale także społecznie.

❓Jakie widzisz zagrożenia, a jakie szanse związane z obecną sytuacją?
Jeśli chodzi o szanse, z pewnością pandemia przyczyniła się do tego, że wszyscy musieliśmy na chwilę się zatrzymać, a część naszego życia (chcąc nie chcąc) „przeniosła się” do Internetowego świata, w którym na nowo uczymy się funkcjonować. Rozwinęło się wiele platform, m.in. dzięki ofercie sieci Empik można było skorzystać z oferty setek audiobooków czy książek, mogliśmy zwiedzać wirtualnie największe muzea na świecie i to bez wychodzenia z domu. Z pewnością część polskich, ale i zagranicznych marek będzie teraz znacznie bardziej stawiać na jakość i ponadczasowość, zamiast sezonowość. Z pewnością wzrosła także nasza świadomość dotycząca środowiska i znacznie bardziej nauczyliśmy się doceniać drobne rzeczy, takie jak poranne espresso wypite nieśpiesznie w ulubionej kawiarni. Tak naprawdę, ciężko jest przewidzieć, co zdarzy się w przyszłości i w jaki sposób pandemia wpłynie na branżę mediów. To jest chyba jedno z tych zagrożeń, jakie dostrzegamy - niepewność. To także czas dokonywania wyborów i podejmowania decydujących zmian. A co przyniesie przyszłość? Zobaczymy.

❓Czego najbardziej brakuje/brakowało Wam podczas pandemii? Za czym tęsknicie?
Podczas pandemii najbardziej brakowało nam naszych redakcyjnych spotkań, dyskusji nad tematami, tworzenia interesującego kontentu na nasze media społecznościowe. Na żywo, przy dobrej kawie zdecydowanie pojawia się więcej ciekawszych pomysłów, tworzy się coś na zasadzie „burzy mózgów”. To z pewnością rzecz, za którą tęskniliśmy najbardziej!

❓Co nasza agencja i branża może dla Was zrobić?
Duże zasięgi mają dużą moc, dlatego największą pomocą wydaje nam się udostępnianie naszych treści w sieci oraz zachęcanie do zapoznania się z nimi przez czytelników. Zawsze cieszy nas, kiedy nasze teksty trafiają do jak największego grona odbiorców, bo bez nich nie byłoby Vers-24 - wszystko co tworzymy, tworzymy dla ludzi.◾️
2020-06-25, 12:25
facebook
#wspieeramymedia #designalive

?Nasze rozmowy z Redakcjami wciąż trwają. Pytamy o to, jak udało im się przetrwać pandemię, poznajemy kulisy codziennej pracy... Dziś swoimi refleksjami podzielił się z nami Wojtek Trzcionka, managing director DesignAlive.

?"Pandemia zaskoczyła skalą, gdy z maszyn drukarskich schodził wiosenny numer magazynu „Design Alive”. Tak jak wszyscy, mierzyliśmy się z niewiadomym. Pamiętając kryzys gospodarczy z przełomu 2008/2009 roku, wiedzieliśmy, że musimy zacząć szybko reagować. Wtedy jednak mogliśmy decydować o sobie - tym razem nas tego pozbawiono, zamykając saloniki prasowe, a nas w domach.

?Musieliśmy wszystko przestawić na nowy tor, a tym jedynym wtedy funkcjonującym był internet. Nasz portal działa z powodzeniem od początku działalności „Design Alive”, dłużej niż magazyn, więc tak naprawdę jedyne co należało zrobić, to go wzmocnić. I tak też uczyniliśmy.

✒️Zaczęliśmy publikować jeszcze więcej ciekawych treści - nie tylko artykuły o wnętrzach, architekturze i designie. Przepytywaliśmy branżę jak mierzy się z pandemią, codziennie robiliśmy nowe wywiady i zamieszaliśmy je na www.designalive.pl. Wzmocniliśmy też dział opinii, w którym pojawiły się nazwiska największych polskich intelektualistów.

?W ten sposób w kwietniu osiągnęliśmy rekordowy wynik: nasz portal odwiedziło ponad 100 tys. unikalnych użytkowników, a branża dziękowała, że pomogliśmy się jej odnaleźć w tym nowym, trudnym czasie. W końcu miała ogląd tego, co się w niej dzieje, jak ma się konkurencja, jak radzą sobie przyjaciele i kooperanci. Dziś patrzymy na to z dystansu, ale nadal z niepokojem, pamiętając że pandemia nie wygasła".◾️
2020-06-24, 09:27
facebook
#okkpr #cosentinopolska

Powierzchnie naszego Klienta, Cosentino zwykle prezentujemy w wielkim formacie. A dziś zainspirowani zupełnie nowym wydaniem materiału, przekazujemy Wam pomysł na... stolik kawowy.☕️

W mieszkaniu blogerki Kamili (@k7909 na Instagramie) prezentuje się idealnie. ?
2020-06-23, 13:52
facebook
#okk #wspieramymedia #dobrewnetrze

?Nasza akcja dedykowana mediom wciąż trwa! Dziś przedstawiamy kulisy powstawania miesięcznika Dobre Wnętrze z perspektywy redaktor naczelnej, Iwony Ławeckiej-Marczewskiej.

?“To było nowe doświadczenie, niełatwe, bo zdobyte w trudnym dla wszystkich czasie. Praca pomogła mi przetrwać izolację. Cieszyły mnie małe radości: widok z okna, roślina kiełkująca w szklance. Najdotkliwiej odczułam brak prawdziwych rozmów, których nie zastąpi żaden czat. Jak radzili sobie inni? Redaktor Magda trzeciego dnia home office’u zorientowała się wieczorem, że wciąż jest w piżamie. Potem co dzień rano zakładała spódnicę, buty na obcasie, malowała usta szminką i z torebką pod pachą szła na sofę. Do pracy. ?

?Koty Ewy, naszej dyrektor artystycznej, po zakończonym niepowodzeniem teście klawiatury spokojnie drzemały w słońcu, a jej do szczęścia brakowało... lepszego ekranu. Elę, która kuchenny stół zmieniła w biurko grafika, od makiet artykułów odrywał pies złakniony uwagi. Jej córka, znad lekcji, zerkała, co ładnego mama ma na pulpicie. Naukę w domu organizował też Konrad – pierwszoklasiście i pięciolatce, którzy rodzicowi nie dawali taryfy ulgowej: „zupka i drugie codziennie muszą być”. Trudy rekompensowały mu ulubiona kawa i redagowanie tekstów.

?Nowa w zespole Kasia, fotoedytorka, zdalnie poznawała nas i nasz workflow. Integracja na odległość się powiodła! U Ewy, sekretarz redakcji, po tygodniu z chaosu wyłoniło się nowe miejsce pracy: w kuchni, przy starym wiejskim stole z toczonymi nogami stanęło obrotowe gabinetowe krzesło. Blisko lodówki i czajnika – funkcja zwyciężyła formę! Agata, tęskniąca za redakcyjnym gwarem, biurko przestawiła pod okno i znad monitora podglądała ptasią krzątaninę: sierpówki dzióbek w dzióbek pijące wodę z oczka, sójki droczące się zalotnie. Ta wiosenna wrzawa natchnęła ją optymizmem...

?Mimo tych trudności, staramy się być jeszcze bliżej czytelników, architektów wnętrz, projektantów produktów, artystów, rzemieślników, bliżej współpracujących z nami firm polskich i działających w naszym kraju, które – tak jak my – mierzą się z obecną sytuacją. Przy kuchennych stołach, własnych biurkach, na kanapach przygotowaliśmy dwa wydania „Dobrego Wnętrza” – drukowane i cyfrowe oraz Numer Specjalny Dobrego Wnętrza Kuchnia i Łazienka.

Nasza redakcja bierze udział w projekcie „Branża pomaga”, poświęconym firmom budowlanym i wnętrzarskim idącym z pomocą służbie zdrowia i potrzebującym (https://branza-walczy-z-koronawirusem.muratorplus.pl/). Przez cały czas w mediach społecznościowych wspieramy pracownie architektoniczne, studia projektowe i producentów wyposażenia domów. Pomagamy, jak możemy, także tworząc magazyn pełen radości życia i nadziei, dobrych uczuć i pozytywnej energii, które chcemy wszystkim przekazać”.❤️
2020-06-22, 10:56
facebook
#okkpr #cosentino #cindycrawford

✨Modelki na zdjęciu nie trzeba przedstawiać... Cindy Crawford jest twarzą powierzchni Silestone by Cosentino naszego Klienta - Cosentino. To materiał, który nie tylko świetnie się prezentuje, ale także... Przeczytajcie sami!?

?Czy wiecie, że #silestone składa się w 94% z naturalnego kwarcu? To zapewnia mu wyjątkową twardość i niesamowitą odporność. Jest to doskonała powierzchnia na blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi i okładziny ścienne charakteryzująca się minimalnymi spoinami. Ma też nieporowatą powierzchnię, o wysokiej odporności na plamy z kawy, wina, soku cytrynowego, oliwy z oliwek, octu i innych produktów codziennego użytku...
2020-06-19, 17:07
facebook
#okkpr #geberit #wwf

?Dziś obchodzimy Światowy Dzień Walki z Pustynnieniem i Suszą. Z tej okazji nasz Klient, marka Geberit pragnie uświadomić społeczeństwu, że problem wymaga podjęcia natychmiastowych i odpowiedzialnych decyzji, zanim będzie za późno. Powracająca susza, kurczące się zasoby wodne i zmiana klimatu to zjawiska, których skutki zaczyna odczuwać już nie tylko gospodarka i rolnicy, ale także my wszyscy.

?Naturalnie meandrujące rzeki i towarzyszące im mokradła gromadzą wodę, dzięki czemu łagodzą skutki suszy. Dlatego potrzebne są inicjatywy, mające na celu ochronę naturalnego kształtu i funkcji rzek, takie jak program „Strażnicy Rzek WWF”, stworzony i zainicjowany przez Fundację WWF Polska, do którego przystąpił Geberit. Jego celem jest ochrona najcenniejszych odcinków małych i średnich rzek w Polsce.

?‍♀️?‍♂️Do programu Strażnicy Rzek WWF może przyłączyć się każdy – wszystkie informacje na ten temat znajdują się na stronie strażnicy.wwf.pl. Strażnicy monitorują rzeki, organizują akcje sprzątania śmieci, prowadzą interwencje i działania edukacyjne. Jeśli chcesz zacząć aktywnie działać dla dobra rzek - dołącz do nas, razem możemy chronić te fascynujące ekosystemy!

?Więcej informacji: https://straznicy.wwf.pl/
?FB: Strażnicy Rzek WWF
2020-06-17, 09:56
1...78910111213...23
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.